Home » Įdomybės » Sveikiausi sūriai, kuriuos galima įtraukti į savo mitybos racioną

Sveikiausi sūriai, kuriuos galima įtraukti į savo mitybos racioną

by admin

Sūris yra neatsiejama mūsų maisto kultūros dalis, atsispindinti įvairovėje nuo minkšto iki kieto, nuo švelnaus iki riebaus. Nepaisant to, kad sūriuose gausu maistinių medžiagų, jie taip pat gali turėti didelį kaloringumą. Tačiau, jei vartojamas saikingai, sūris gali būti naudingas sveikatai. Pažvelkime į penkis išskirtinius ir sveikiausius sūrius ir tai, kas juos padaro ypatingus.

Paneeris arba sūris iš Indijos

Paneeris, žinomas ir kaip sūris iš Indijos, yra puikus baltymų šaltinis, panašus į kiaušinių mitybą ir sudėtį. Tai populiarus pasirinkimas kultūristams, ieškantiems alternatyvos mėsai. Be to, paneeris gausu vitamino D ir kalcio, suteikiantis pagrindą stipriems kaulams ir teigiamai veikiantis nervų bei raumenų sistemoms. Paneerio universalumas leidžia jį naudoti įvairiais patiekalais, praturtindamas skonį ir mitybines vertes.

Mėlynasis sūris

Pagamintas iš pieno, fermentuoto su Penicillium pelėsiais, mėlynasis sūris išsiskiria unikaliu aromatu ir pikantišku skoniu. Melsvos arba pilkos gyslos ir sankaupos suteikia jam charakteringumo ir vizualinio patrauklumo. Be to, mėlynojo sūrio didelis kiekis kalcio skatina kaulų sveikatą ir padeda išvengti osteoporozės, padedant organizmui stiprinti ir apsaugoti kaulus nuo ligų.

Parmezanas

Žinomas ir kaip Parmigiano-Reggiano, parmezanas yra mažai riebus, be laktozės ir mažai angliavandenių turintis sūris. Tai ideali alternatyva tiems, kurie netoleruoja laktozės. Procesas, kurio metu sūris brandinamas, padeda išskirti laktozę, kuri virsta pieno rūgštimi. Parmezanas, būdamas kietas sūris, gausu baltymų, mažai riebalų ir praturtintas įvairių vitaminų bei mineralų.

Mocarela

Mocarela yra minkštas baltas sūris, turintis mažai natrio ir mažiau kalorijų nei daugelis kitų sūrių. Jis yra probiotikų šaltinis, skatinantis sveiką virškinimo sistemą ir stiprinantis imuninę sistemą. Mocarela taip pat yra gerų baltymų, kalcio, fosforo ir cinko šaltinis, kuris teigiamai veikia kaulus ir dantis. Šis sūris prideda skonio klasikiniams patiekalams, tokie kaip Caprese salotos, praturtindamas juos sultingu ir švelniu skoniu.

Ožkos sūris

Ožkos sūris yra puikus pasirinkimas tiems, kuriems kyla problemų dėl virškinimo trakto. Jame yra A2 kazeino, kuris sukelia mažiau virškinimo sutrikimų nei karvės pieno kazeinas. Taip pat ožkos piene yra daugiau vidutinės grandinės riebalų rūgščių, kurias organizmas lengviau pasisavina ir retiau kaupiasi kaip riebalai. Ožkos sūris, būdamas įvairių formų, nuo perdirbtų plytų iki trupinių, siūlo platų pasirinkimą skoniams ir poreikiams tenkinti.

JUMS TAIP PAT PATIKS