Home » Įdomybės » 10 priežasčių, kodėl žiemą turėtumėte gerti daugiau vandens nei įprastai

10 priežasčių, kodėl žiemą turėtumėte gerti daugiau vandens nei įprastai

by admin

Nepaisymas hidratacijos žiemą gali sukelti daugybę sveikatos problemų, įskaitant susilpnėjusią imuninę funkciją ir odos pablogėjimą.

Žiemą tarp butelio vandens ir puodelio kakavos greičiausiai rinksitės pastarąjį, tačiau šaltesniais mėnesiais hidratacija yra svarbiau nei bet kada.

Nepaisymas hidratacijos žiemą gali sukelti daugybę sveikatos problemų, įskaitant susilpnėjusią imuninę funkciją ir odos pablogėjimą. 10 priežasčių, kodėl žiemą turėtumėte gerti daugiau vandens nei įprastai.

1. Žiemą organizmas netenka daugiau vandens.

Žiemą dėl sauso oro jūsų kūnas patiria didesnį drėgmės praradimą. Šis reiškinys atsiranda kvėpuojant ir išgaruojant per odą, todėl itin svarbu kompensuoti skysčių netekimą didinant vandens suvartojimą.

2. Vandens gėrimas padeda subalansuoti elektrolitus.

Tyrimai rodo, kad elektrolitų pusiausvyrai palaikyti būtina tinkama hidratacija – net ir žiemą. Reguliarus vandens vartojimas gali padėti pasiekti sveiką elektrolitų pusiausvyrą, kad nervų ir raumenų funkcija būtų optimali.

3. Atšalus orams dažniau šlapinatės.

Young pažymi, kad buvimas šaltoje aplinkoje gali paskatinti inkstus gaminti daugiau šlapimo nei įprastai, todėl gerti vandenį ypač svarbu siekiant išvengti dehidratacijos.

4. Šaltoje aplinkoje nusilpsta jūsų imuninė sistema.

Geriant daugiau vandens, galima palaikyti optimalią imuninę funkciją skatinant imuninių ląstelių gamybą ir judėjimą.

5. Šalta temperatūra išsausina odą.

Tačiau, anot Youngo, geriant daug vandens, galima drėkinti odą iš vidaus ir išvengti odos išsausėjimo.

6. Vandens gėrimas padeda geriau reguliuoti kūno temperatūrą.

Geriamasis vanduo pagerina termoreguliaciją, padeda geriau prisitaikyti prie šaltos temperatūros. Išlikę hidratuoti padės jūsų kūnui natūraliai išlikti šiltam šaltais žiemos mėnesiais.

7. Patalpų karštis sausina jus labiau nei lauko oras.

Dirbtinis šildymas išsausina patalpų orą, padidina vandens netekimą kvėpuojant ir išgaruojant iš odos. Žiemą būtina gerti daugiau vandens, kad būtų neutralizuotas patalpų šildymo sausinantis poveikis.

8. Tinkamas organizmo drėkinimas padeda išvengti svorio padidėjimo žiemą.

Dehidrataciją dažnai galima supainioti su alkiu, todėl persivalgymas. Drėgmės laikymasis padės sureguliuoti apetitą, sumažinti potraukį maistui ir pagerinti organizmo gebėjimą atskirti troškulį nuo alkio.

9. Jūsų organizmui reikia daugiau vandens, kad galėtumėte kvėpuoti esant žemai temperatūrai.

Esant žemai temperatūrai, jūsų kvėpavimo sistema dirba sunkiau ir reikalauja daugiau vandens. Be to, sausas šaltas oras gali neigiamai paveikti plaučius, o nuolatinis drėkinimas palaiko kvėpavimo takų gleivines.

10. Jūs nepastebite, kiek prakaituojate, palyginti su šiltu oru.

Nepaisant šaltos temperatūros, jūsų kūnas vis tiek prakaituos žiemą – nors ir mažiau pastebimai nei šiltu oru. Tačiau galite to nepastebėti ir nesuvokti, kiek skysčių netenkate.

JUMS TAIP PAT PATIKS